Nu tar vi lov!

Dagen började illa. En försovning, skynda sig för att hinna, i alla hast glömma skolböckerna, tåget är inställt, franskan är inställd. Det är fyra timmar till nästa lektion och jag kan inte göra något för att allt ligger hemma. Matten bestod mestadels av flummande av en skock trötta elever, och engelskan bestod av en frågesport.

MEN NU HAR VI LOV!

Vi lämnar skolan för en vecka och gör det vi gillar bäst, har lov alltså. Så som planerna ser ut nu verkar det som att jag kommer ha ett ganska bra lov, faktiskt.

Min planering (hittils)

Lördag: Fira Baoan i förskott med ett gäng tjejer (som fyller hela 18 på måndag).

Söndag: Shoppingdag i norpan. Skor och lite småsaker ska inhandlas. Inget sällskap än så länge, så om nån vill hänga på så är det inte fel ;)

Måndag: Extraträning 
Lunch med födelsedagsbarnet! ;)

Tisdag --> Lördag (troligtvis) - Jag tar tåget upp till Idre och åker skidor med småkusiner och lillebror. Wiiih!

 

Jag funderade ett tag om jag borde följt med till déjà vu-festen ikväll, men eftersom jag varken orkade åka fram och tillbaka, hämta grejer och skippa träningen så valde jag att stanna hemma istället. Nu orkar jag knappt lyfta på ändan, så tror jag gjorde rätt val iaf :)





Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du får ett trevligt lov, du har i alla fall trevliga planer för lovet ^^



Jag har ännu nästa vecka kvar i skola innan det blir lov.



Cool bild sådär by the way x)

2011-02-18 @ 23:34:14
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/
Postat av: olivia

rumpa!!!!!! :0

2011-02-19 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0