18-årsmiddag


Gårdagskvällen blev riktigt rolig faktiskt. Lite middag och 18-årsfirande hos Baoan med några tjejer. Det blev en hel del skratt, god mat, onyttigheter plus en massa singstar och spel. Jag sjunger absolut mest falskt, men herregud, det är ju så grymt roligt. Speciellt när man faktiskt släpper loss lite. Skit i't att det låter förjävligt. Som rösten kändes igår kväll/natt är det ett under att jag har kunnat prata normalt idag. Skulle inte förvånat mig om jag eller någon av de andra brudarna haft lite svårt att kommunicera heller, haha.  Det blev en lyckad kväll helt enkelt.

Kvällens huvudperson! Söt tjej det där! <3


Hm, undra vad grannarna tyckte om vårt (okej, bara jag som sjöng falskt) försök till skönsång? Fin tjej till höger i vilket fall!


Kommentarer
Postat av: Baoan

naww haha! Jag hade också kul! + du va jätteduktig på singstar (helt ärligt)! Tack för en trevlig kväll. <3

2011-02-21 @ 00:05:27
Postat av: Pia

Låter som om ni hade en supertrevlig kväll!

Singstar är otroligt skoj, jag har sjungit det en gång men skulle gärna göra det igen, men får nöja mig med karaokeparty på nätet.

2011-02-21 @ 16:42:17
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0