Running against time

Här har det varit tomt ett tag. Mestadels beror det på att jag har haft fullt upp. 

Allt som inte får hända händer faktiskt. När jag väl hade skrivit en del av franskan sparar jag den i en temporär fil, vilket betyder att jag var tvungen att skriva om skiten. Väl när jag kommit en bit, jag var inte ens klar, så hänger datorn upp sig och jag kan inte spara den.
Snacka om maximal otur. Ärligt talat orkar jag inte starta om igen och skriva en hel redovisning tills imorn, utan ajg får prata med min lärare. Det kommer antagligen låta som en väääldigt dålig ursäkt till att inte redovisa, bara det att den faktiskt är sann.

Kommer mer uppdatering nu framöver. Jag saknar bloggandet en del. Men nu ska jag försöka starta på franskan igen iaf, jag som faktiskt hade kämpat med att få till en snygg text.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0