Freedom

Gårdagens kemiprov gick som det gick, meen nu är det över! Så jag är lycklig ändå!

Eftermiddagen spenderades på träningen med våra små gymnaster. Det är så roligt att se att de utvecklas hela tiden och det är verkligen roligt att träna dem. Något att se fram emot under veckorna!

 Framåt kvällen utmanade jag brudarna i en omgång bowling. Det började faktiskt bra, nästan lite intressant, för min del. Men bara tillfälligt såklart. Jag är i alla fall glad att jag lyckades att inte tappa klotet bakåt (tro mig, det har hänt förut).Och bara det är ju en vinst i sig, så att jag kom sist under andra serien gör inte så mycket.

Vi kollade även på Vampires Suck som jag sen tidigare fått blandade recensioner om. Allt från att den sög (hehe) till att det är rolig. Enligt min mening innehåller den en del klockren humor som framkallar en massa skratt. Inte helt dum film faktiskt!

Dagen till ära åkte jag ner på stan och köpte en systemkamera. Precis som jag funderat på ett tag blev det Nikon D3100 och än så länge är jag helnöjd. Har nog tagit ungefär 200 bilder än så länge. En del är ganska dåliga, men jag vill testa hur allting fungerar och då måste det faktiskt bli en del dåliga bilder också. Några kommer troligtvis upp här imorn, när min dator samarbetar bättre med mig.

Så länge kan ni ju alltid kolla på trailern och ett kul klipp från gårdagens film. Enjoy!



Vampires Suck - Trailer

Jacob's contract - Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0