Million pieces


Började halv 12 idag, försov mig (typ iaf) och kom ungefär kvart i istället. Hade en lektion, slutade, var hos farfar och farmor och sen som vanligt så tillbringade jag min onsdagskväll i träningshallen.

Först och främst kan jag säga, oj vilka grymma små gymnaster vi har! De har blivit riktigt duktiga allihopa. De går framåt varje träning.

Min egen träning gick sådär (igen, jo jag vet), hade världens sprängande huvudvärk, och resultatet av att träna ändå var inte det allra bästa faktiskt. Nu har jag ännu mer ont i huvudet, så jag skippade matten som jag behöver göra. För det är svårt att koncentrera sig när huvudet känns som det kommer sprängas i små bitar när man tänker. Haha, kanske det som är felet med mig. Jag har överansträngt min hjärna med för mycket tänkade. Skulle inte vara så otroligt konstigt faktiskt. Haha.

Så istället för att bry mig om den dumma matten, så ska jag sova och hoppas att jag vaknar upp och mår bättre imorn.
Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0