Monday morning - sovmorgon!

Jag antar att en del önskar att de har vårat schema, kanske tisdagar där vi slutar 12.10 eller varför inte onsdagar där vi börjar halv 12 och slutar 2 timmar senare. Inte illa alls faktiskt!  Alla gröna fält är frivilliga WS-timmar (=inte nödvändiga om man inte har massor att göra). Det enda illa med mitt schema skulle i så fall vara fredagarna. Men, ibland får man fakitskt vara duktig och sitta och plugga.

Min mosters kommentar över mitt schema; "Men det där är ju toppen, du får ju en massa tid till att plugga!". Ehm, jag tänkte snarare sovmorgonar, gå på stan, sitta vid datorn eller träna. Meen visst kanske man se det sådär också, eller njäää.



Fysiken var inställd idag, så istället drog vi en stund på stan. Och nu tänker jag vara duktig och ta fram matteboken. För den här terminen tänkte jag faktskt satsa på mina betyg! Eller, satsa på de ämnen man skippade förra terminen till förmån för naturämnena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0