Sömn - lite komplicerat ändå

Sömn är ganska komplicerat egentligen. När man verkligen vet att man måste somna så går det inte, inte på några villkor. I natt somnade jag halv 5, och gick upp 1 timme och en kvart senare. Oavsett vad jag gjorde ville jag inte känna mig sådär ordentligt trött för att helt enkelt slappna av.

Det ledde till attj ag planerade en powernap, som inte resulterade i en sådan, utan snarare 3 timmars sömn nere i soffan. Nu är jag pigg igen, men hoppas för guds skull att jag somnar ikväll. Annars blir jag galen. Då kanske en tur utomhus skulle passa fint för att trötta ut mig lite.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Finns inget så irriterande som att inte kunna somna när man borde. Själv har jag nästa motsatt problem, jag har sovit 14 timmar två av tre nätter nu. :P

2011-01-11 @ 22:39:11
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0