Sista spurten

Den sista lektionen i Kemi A är härmed avklarad! Lycka! Om man räknar bort morgondagens slutprov kan vi låta kemin pysa iväg under ett helt år. Efter provet kommer jag troligtvis gråta av glädje, oavsett hur det går! Det är äntligen över.. De jobbigaste kurserna jag någonsin har genomlida.



Bilden på dessa brudar får vara ett litet minne från vår sista lektion i kemi A. De är lyckliga egentligen, jag lovar. Jessica illustrerar bara tanken av ordet kemi antar jag. Och allt mer lyckliga kommer vi alla att vara imorn vid lunchtid! Freeedooom!


Kommentarer
Postat av: cecilia

hahaha skön du är sara :D

massa lycka till åt er allesammans idag!



kraaaam!

2011-01-14 @ 11:00:48
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0