Fullspäckat




Under fredagen var det som sagt dags för gymnastikuppvisning. En ganska kort den här gången, men det gick väl ganska bra, både för oss och för våra små duktiga gymnaster. Sedan följde en myskväll tillsammans med Lina och Baoan.

Bella i ett överslag och Julia i en sträckt volt

Jag kom hem strax innan 1,  vilket faktiskt är relativt tidigt för att ha varit med dem. Däremot blev det inte alltför mycket sömn. Klockan 9 gick tåget till Norrköping med Emma. En lyckad shoppingdag blev det, trots att allt jag fick med mig hem var en kavaj, men den är jag absolut nöjd med. Dessutom hade jag ju ett fantastiskt sällskap!



Därefter satte jag mig på en buss till morfar och mormor, kusinerna och resten av familjen som redan infann sig där för att fira mormor. Det blev riktigt trevligt med god mat och en del Super Mario-spelande på kusinernas Nitendo DS. Tror nästan att jag borde skaffa mig ett själv, det är ju faktiskt ganska beroendeframkallande, och dessutom roligt!

Födelsedagsblomma

'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0