Sista veckan på lovet

Vilken dålig bloggvecka det har varit för min del. I måndags åkte jag iväg till Kumla och tog bussen till Örebro med min kusin-vitamin Amanda. Det blev några småfynd, bland annat lite smycken som var nedsatta med 70%, och det tackar man ju inte nej till. Speciellt inte då jag aldrig köper smycken eftersom jag alltid är så snål. Haha. Dessutom blev det en fin t-shirt för halva priset. Hela kalaset gick på strax under 300 kronor inklusive buss, mat och fika. Så jag är nöjd!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Lina med lite människor på filmkväll. Saw-filmen stod på schemat. Jag har ju bara sett den första, så nu när vi såg Saw 7 (SAW 3D) så fattade jag inte hela handlingen. Inte för att det finns någon riktig handling heller. Det är liksom bara en massa äckliga fällor som avlöser varandra i ungefär 2 timmar. Ganska poänglöst faktiskt, och mest äckligt. Men vad gör man inte för sina vänner :)?

Idag har jag, Lisa, Carro & Olivia varit mitt ute i ingenstans, ja Baggetorp alltså, och fixat lite fristående. Vi kom faktiskt en hel del framåt, och det var trevligt!

Nu har jag skrivit en hel novell om mitt intressanta liv. Haha, kommer det pizza hit hem, och gissa om jag är sugen. Så länge sen som jag åt pizza!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0