Första vårdagen

Förvånandsvärt nog så känner jag mig inte ens speciellt sjuk längre. Jag är ju riktigt pigg!

Antagligen är det för att jag ser fram emot träningen imorn och har taggat sen imorse, eller för att ett fysikprov är avklarat (okej, jag inser vad jag skrev fel på nu i efterhand. Men nu glömmer vi det). Eller helt enkelt för att vädret var så varmt och härligt idag. Sånt som har en förmåga att göra allting bättre.

Tryckte i mig en Cornetto Enigma Hallon också. Förvånande? Den var faktiskt god! Hallonströssel, riktigt god hallonsylt och helt enkelt en härlig glass. MEN, enligt min mening kunde man faktiskt ha skippat chokladvåfflan. Kändes inte rätt, våfflor ska inte smaka choklad! Inte våfflan till cornetto i alla fall.


Förhoppningsvis har GB behållt förnuftet till den graden att de inte har chokladvåffla till Cornetto kola-choklad. Någonting måste bryta av. Enligt min åsikt alltså.

Nu ska jag avsluta mina glasstankar och lägga mig och sova, tidigt för en gångs skull.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0