I Am A Vulcano

Det har blivit ett litet blogguppehåll, omedvetet. Det har helt enkelt blivit lite fullt upp. I onsdags tränade jag, och enligt mig gjorde vi en ganska bra träning, lite bilder kommer upp snart.

Igår somnade jag framåt 5-tiden och sov nog minst 2 timmar. Kände mig inte alls på topp och var bombsäker på att jag skulle vakna med feber idag. Som tur var blev det inte så, jag var pigg som en mört imorse. Om man räknar klockan 11 som morgon är ju en annan sak!? ;)

Jag och mor min tog en liten promenix och jag passade på att äta min andra Daim Päron på två dagar. Jag är såld på riktigt! Den är en riktig liten goding, och det skulle inte vara helt fel med en ny just nu. Drog senare iväg på träning som kändes sådär, och kvällen i allmänt verkar bli seg.

Johan frågade om jag ville med på chillfest ikväll, och visst var jag riktigt sugen, men sen så insåg jag att de skulle vara i blacka (ligger en bit utanför norrköping), och jag måste vara i stan klockan halv 10 imorn bitti. En ekvation som inte går ihop sig alls. Tråkigt, men jag får väl försöka göra det bästa av situationen.

Om jag inte minns fel ligger det lite hallonsorbet i frysen som bara väntar på att ätas upp. Isf kan jag nog tänka mig att sätta mig i tv-soffan, faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0