I can smile 'cause you're not here

Hela eftermiddagen har jag stört mig på att msn inte fungerar. Inga meddelanden kommer fram, så till slut jag jag upp efter en massa logga in-logga ut-sessioner för att försöka lösa problemet.

Annars har jag spenderat lite tid åt att göra franskan tills imorn (och jag kommer vara ganska värdelöst dålig! :P), och nu ska jag sova. För det är inte riktigt hållbart att vakna 20 minuter innan man senaste måste åka för att hinna till tåget. Var försvann mina goda sömnvanor!?


Delar en liten låt med er framåt kvällen, och ni som är uppmärksamma hör att det även är introlåten till Solsidan. Ett av världens härligaste program. Låten i sin helhet är inte alltför dum heller, faktiskt riktigt bra.

Salem Al Fakir - I'm so happy
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0