I-landsproblem

Suck! Jag hade hoppats på att vi skulle äta något gott ikväll (och då kan man ju säga, men laga maten själv då! Men eftersom jag är sjuk tror jag inte resten av familjen skulle uppskatta att få ta del av mina sjukliga baciller :P).

Jag frågade pappa, och det visade sig att han gjort blomkålsmos (som förövrigt är en ganska udda maträtt). Sen får jag frågan "Äter inte du det!?". Nääää, för jag har ju verkligen inte vägrat äta blomkål sen jag var fem år gammal när jag åt alldeles för mycket och spydde upp allt sen.

Mina föräldrar verkar aldrig lära sig.. Suck!

Jag äter fil och flingor istället, det fungerar ju alltid! Och innehåller INTE blomkål!
Att jag åt det till både lunch och frukost är en annan femma..


Inte för att mina misslyckade semla som jag åt på fettisdagen har så mycket med maten i övrig att göra. Men det där är ju ätbart iaf!


Kommentarer
Postat av: cecilia

haha! den här bilden har jag visst missat! såååå snygg! hih :D ska ju synas att det är hembakat!!

2011-03-25 @ 17:53:00
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0