I want, I need

Tog en tur på stan idag i hålan, och kom hem med lite nya plagg. Det kändes verkligen behövligt eftersom mina morgonar praktiskt taget enbart består av att rota igenom garderoben för att hitta något dugligt att ha på mig. Och att jag dessutom har en förmåga att nöta sönder mina jeans så att de håller ungefär i 3 månader. Men det, ja det är mitt eget fel, eftersom jag gått upp i vikt de senaste åren. Så ja, det är lite av mitt eget fel. För att lösa problemet köper jag evigt nya byxor, och denna gång blev det ett par ljusa jeans från Crocker (JC). Dessutom fick jag med mig en kort tröja från JC samt ett spetslinne från H&M. Nöjd tjej, ganska sådär! ;)

Nu ska jag åka till Lina och äta med henne, sen så kommer Baoan dit och vi får väl se lite vad vi hittar på.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0