Lite ändrade planer

Det blev ingen bowling, alla banor var fullbokade. Lite otur faktiskt. Jag var på mitt tävlingshumör idag.

Inte för att jag skulle kunnat jubla om jag vunnit (okej, det där var inte så troligt), eftersom jag vaknade imorse och fick knappt fram ett ljud. Låter närmast som en kille i målbrottet just när jag är typ väldigt hes men försöker prata som vanligt.

För att återgå till det jag nyss skrev om så åkte vi hem och kollade på film istället. Inte föra tt jag kommer ihåg vad den heter. Men den var faktiskt inte alltför dålig. En skräckis av något slag. Och jag hoppade till ett par gånger (inte så många skrik den här gången ;) )

Nu är jag i alla fall hemma och ska försöka ta tag i mitt liv. Det vill säga att gå och lägga mig innan 12. För imorn ska jag upp 9 för att plugga. Vilket liv jag har alltså :P


Kommentarer
Postat av: Pia

Ojdå, kanske dags för mig att gå och sova då jag tillförst läste "försöka ta mitt liv" istället för "försöka ta tag i mitt liv"



Det var ju tråkigt att det inte blev någon bowling. Bowling är kul! Det är alldeles för länge sedan jag bowlade sist =(

Hoppas du får tillbaka rösten fort.

2011-03-20 @ 01:32:04
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0