Min söndag

Hade en trevlig kväll igår med ett litet mindre trevligt slut. På väg hem halkade jag och skrapade upp handen. Förra gången jag gjorde samma sak var exakt 1 år och 10 dagar sen, och då tog det flera veckor att läka ordentligt. Lite typiskt såklart, men kanske inte så farligt i alla fall. Kunde ju bli mycket värre. Dessutom är det ju högerhanden, vilekt är ganska skickligt när man är vänsterhänt ;)

Senare ska jag iväg och träna i NYA HALLEN! Jag längtar såååå myyycket! Det är typ det jag lever för idag och städar som en tok bara för att jag är glad. Jag vill hoppa och testa alla redskap. Min hand pallar det såklart, jag övar att pressa den mot bordet för att vänja den. Haha.  


Angelica i en pik


Kommentarer
Postat av: angelica

Den var ju inte så hög :( Men ändå pikad! :P

2011-03-08 @ 10:22:47
URL: http://angelicayltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0