Om man sover länge får man inget vettigt gjort

Det här med att sova bort halva dagar är jag ganska bra på. Trots att jag inte gick och lade mig så värst sent igår är det inte helt omöjligt att sova till 12. Elva timmars sömn, det är nästan för mycket faktiskt. Fast skönt! Så otroligt skönt.

 Klockan 4 var det utbildning(snarare en genomgång) i nya hallen hur redskapen ska användas och så vidare. Det slutade med vetskapen att jag måste införskaffa mig ett hårband , eftersom hårnålar kan repa groparna. Hm, vi får väl se om jag besöker stan antingen på tisdag eftermiddag eller onsdag förmiddag. Imorn är jag i alla fall ledig, igen. Och då kommer jag sova, antagligen.

Men nu ska jag tillbringa kvällen framför en söndagsfilm. Pretty Woman låter lite lockande på kanal 5. Låter ganska bra när det inte finns någon wallander ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0