Push yourself to the limit,

Var på träning nyss. Kändes helt okej tycker jag. Det är tur att vår älskade tränare kan bli lite sur på mig ibland. Det behövdes verkligen kände jag. Fick till en helt okej flickis salto i alla fall. För att bli mer säker måste jag pressa mig själv lite extra just nu..

Nervositeten börjar infinna sig inför vår göteborgstävling dessutom. Bara två och en halv vecka kvar. Självklart längtar jag en massa också, för det brukar bli galet roligt! Men ja, nervös är jag redan nu. Och tror inte riktigt att det kommer bli bättre, utan snarare fler sömnlösa nätter. För det här med riktig nervositet har jag aldrig varit bra på att klara av.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0