Sista helgen i mars

Under gårdagskvällen drog jag, Baoan, Lina och Jonas (linas kille) och bowlade en stund. Om alla tjejer slog Jonas skulle Lina bjuda på glass. Sagt och gjort, trots att han kom igen väldigt bra i slutet med två strikar i rad. Jag fick glass, så jag var nöjd, haha! ;)

Den sista lördagen i mars har blivit ganska seg. Hade tänkt att man kanske skulle kunna gå på bio eller nåt idag, men det blev inte så. Istället har jag fixat cykeln nu inför cykelsäsongen (så jag slipper gå till tågstationen! :D ), tvättat lite, städat mitt rum, fotat lite utomhus och fixat lite allmänt. Kan vara skönt det också, att faktiskt inte göra någonting viktigt alls. 

Snart blir det tacos här hemma. Och det, det tackar jag verkligen inte nej till!


Snygga tjejer i chokladmask ;) eller?

Bilder från en myskväll hos Jennifer i höstas. Jag saknar den tjejen massor! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0