Sjuk

Gårdagen spenderades till viss del i träningshallen. Kände mig alldeles lam i hela kroppen men försökte träna så gott det gick. Kändes väl sådär ibland, och jag tror inte direkt det gjorde så mycket nytta.

Idag stannade jag hemma, orkar inte lyfta en kroppsdel och har väldans ont i huvudet och i hela kroppen. Har inte kollat om jag har feber, men misstänker att jag nog har det i alla fall. I vilket fall osm helst skulle jag inte orkat ta mig till skolan och genomföra två bokprat, ett på franska och ett på engelska. När jag dessutom låter helt snörvlande.

Ska försöka ta tag i pluggandet ändå, och plugga på inför morgondagens fysik. Kan behövas känner jag :)

Jag laddar upp och är frisk tills imorn istället, och på onsdag är jag absolut frisk. För då ska jag träna, och faktiskt orka med att göra en riktigt bra träning också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0