Stressig vecka

Dålig uppdatering, mycket att göra. Eller nej, rättare sagt ett rörigt huvud som ska försöka komma ihåg allt.

Tre av fyra nätter den här veckan har varit totalt sömnlösa. Från i söndags och i måndags vet jag inte vad det berodde på riktigt, men har som sagt mycket att tänka på just nu så det kan nog vara en anledning.

Igår glömde jag mitt tågkort i träningshallen, lyckat Sara! Det innebar att jag missade fysiken imorse , men som tur är låg det dumma kortet kvar i hallen när jag kom dit ner. Var faktiskt inte säker om jag hade tappat det ute, vilket skulle varit surt som tusan. Speciellt med tanke på att det återstår 1.5 månad innan jag måste ladda kortet igen. Ja, det var väl därför jag inte sov i natt heller.

Med tanke på omständigheterna är jag ovanligt pigg, och håller på att fundera ut vad jag ska tala om på muntliga nationella proven i SvB. Inte helt enkelt det där heller. Man vill ju göra ett bra tal, och framförallt bevisa att man är värd det betyg man strävar efter. Aja, nu ska jag återgå till pluggandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0