That's what friends are for

Gårdagen spenderades till viss del i träningshallen för fristående. Kändes helt okej. Vi gick även in i nya hallen för att köra lite, men jag kan nog säga att det inte riktigt var min dag. Ingenting fungerade. Så vi glömmer det lite och satsar på morgondagens träning!

Snart ska jag iväg och handla med pappa (för att jag fortfarande tycker att det är kul att springa runt i mataffärer haha). Framåt kvällen blir det troligtvis bowlingtime med mina favoritbrudar. Härligt!
Hihi! Söt bild på brudarna eller vadå? Tagen av baoans kamera (självutlösare) strax innan skolstarten i höstas :)
Symboliserar mig ganska fint tycker jag, speciellt med den fina tröjan jag lånade av Lina..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0