Before it has even started

Louise och jag fick skjuts av pappa till Norrköping idag. Innan vi ens suttit på bussen på väg hem hade vi konstaterat att vi tröttnat på bussersättningar. Haha. Bara att prata om att åka buss gör mig sömnig. Och då är det nästan fyra månader kvar tills tågen går igen.
Antar att man vänjer sig efter ett tag, men just nu så känns det lite surt att behöva komma hem halv 3 då man slutar strax efter 12. En timme hit och dit (mot vad jag vanligen är hemma) kan man tänka, men det är ganska mycket. Jag missar ju min mysiga lunchstund hemma, haha. Mat är ju halva mitt liv, nästan.

Vi fick ut matteproven idag innan jag åkte hem (och kom hem sent) , kändes ännu mer surt att de poängen som jag hade missat på var en massa slarvande. Så blir det när tiden är knapp och man är superstressad. Men det är ingen idé att klaga antar jag, bara att försöka ta ikapp det jag ligger efter och satsa på det stora projektprovet istället.





Hittade en bild från i somras, med mitt långa solblekta hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0