'Cause I know it's possible

Eric Saade vann melodifestivalen 2011. Förvånande? Inte ett dugg.

Låten i sig är faktiskt bra, enligt mig alltså. Dock skulle han ha kunnat skippa texten. Hans utseende lägga till några pluspoäng, i alla falll ;) Så, jag är mer nöjd över resultatet än jag var förra året.

Skönt att Danny inte vann. En sån tråkig låt, som visserligen är något av en härlig partylåt. Men i eurovision, njaa.  Om jag skulle kollat  skulle det vara en sån låt jag gått och hämtat mer popcorn under. Bara för att den är så enformig och inte tillför något nytt. Ja, det är min åsikt.

Att Linda Bengtzing fick så få röster av folket var riktigt förvånande, för jag gillar faktiskt den låten. Det skulle vara intressant att skicka henne till Tyskland. Ett litet experiment sådär. För hennes låt får mig att bli glad. Eller rättare sagt, hennes energi på scen får mig att bli glad. Varför skulle då andra inte bli glada av den!?


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag blev också på något sätt glad av Linda Bengtzings låt och energi på scenen, men min favorit var faktiskt Popular. Nu snurrar den låten i hjärnan non-stop :O

2011-03-13 @ 14:36:36
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0