Melodifestivalskväll

Ikväll går årets final i melodifestivalen. Efter alla mina år (ja, så många som 17 alltså) så gillar jag det fortfarande. Okej, ibland är det aning töntigt upplägg och en del av låtarna håller inte högsta klass. Men jag gillar det ändå, och jag ska avnjuta kvällen framför tv-rutan med en stor popcornskål och Baoan som sällskap. Blir nog ganska bra, det hoppas jag på.

I skillnad mot tidigare år har jag inte en bestämd uppfattning om vem som borde vinna, eller vem som har störst chans. Det blir en överraskning alltså. Jag kanske till och med slänger iväg en röst på den låt som är mest värdig ikväll, om jag får lust vill säga ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0