Time is running

Idag är det måndag och imorn är det tisdag. Vilken bra slutsats, inte sant!? I alla fall om man inte har en enda lektion och kan sova hur länge man vill imorn.  Sen att dessutom vi enbart går i skolan onsdag-torsdag, för att sedan ha studiedag på fredag.

Inte nog med det, på måndag har vi hemstudiedag. Så det blir en långhelg. Inte konstigt att tiden flyger iväg.

Dessutom fick jag reda på att jag fick  svaga mvg-kvaliteter på min romananalys (eeh, som vi skrev typ vecka 3 eller nåt), vilket jag är ganska nöjd med. Speciellt då jag satt kvar i 1 timme och 15 minuter av 3 timmar och gick därifrån för att jag inte orkade skriva mer, man får ju kramp i handen. Då kändes det ganska bra, faktiskt.







Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Vilken lyxig vecka! :D

2011-03-07 @ 23:45:31
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0