Väntar på helgen

Imorse kan jag lova att det var svårt att ta sig upp ur sängen! Efter endast 3 dagar i skolan är jag slutkörd, och ändå var jag inte tvungen att gå upp förän nio i onsdags. Det är lite konstigt att jag kan vara så trött. Trots det tvingade jag mig upp, och tog bussen 7.08 till Norrköping.

Vi fick itllbaka fysikproven idag, och jag borde vara nöjd med mitt resultat (som var waaay better än förra gången), men trots det var det lite onödiga fel jag gjorde. Lite surt, men det blir ju bättre. Nästa prov får gå ÄNNU bättre ;)

Vi klarade oss igenom ytterligare ett prov i matte D dessutom på eftermiddagen (utan att somna). Jag hoppas att det gick bra faktiskt. Fast det är en farlig känsla, att tro att något har gått bra. Jag tror i alla fall att jag borde ha fel på 1/3 mvg-uppgifter. Sen har det säkert smugit in sig en del fler fel också. Men det kändes ganska okej överlag :)

Nu vill jag bara sova, och få morgondagens franska avklarad (som jag missade i måndags), och sen åka hem och träna, och sen får vi se vad jag hittar på framåt kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0