Film

Skolångesten kröp sig på redan imorse, och istället för att ta tag i mig själv och plugga har jag suttit och kollat på gymnastikfilmer. Dels från tävlingen i höstas och sen en liten film från jullovet.

Skulle kunna visa den här. Min egen insats var kass. Böjda ben, halvtaskiga landningar och en avslutande flickis-flickis som ser ut som jag vet inte vad. Rättare sagt, en flickis och en kasta sig bakåt. Hihi, men ibland får man bjuda på sig själv. Som jag redan nämnt kände jag mig inte alls på topp den träningen. Men vi skyller på julmaten, eller nåt ;)




Minitruppens och Äldretruppens träning - Jullovet 2010

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det känns som om det där borde stavas livsfarligt, eller är det bara jag som är feg?;)

2011-01-09 @ 22:45:43
Postat av: Anonym

Det känns som om det där borde stavas livsfarligt, eller är det bara jag som är feg?;)

2011-01-09 @ 22:46:53
Postat av: Maria

sv: Ja han är jättesöt. ^^ Fast jag gillar ändå hans syrra mest. Min lilla Chip. :)

2011-01-10 @ 21:25:17
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0