Spring is in the air

Att gå upp 5.45 för att ha temadag i skolan kändes inte speciellt lockande, men jag pallrade mig till slut.
Något som jag ångrar nu i efterhand. Lite sömn skulle suttit fint faktiskt. Speciellt när vi bara hade temadag. Aja, jag var duktig och var där i alla fall. Jag fick ju en skön  promenad hem från tågstationen och passade på att köpa en glass, Filur den här gången. Helt okej glass som inte alls smakar apelsin, haha. Men den fungerar ganska väl ändå ;)

Det känns verkligen att våren är kommen (eller i alla fall på väg med stormsteg), trots att en del av snön fortfarande ligger kvar på marken. Solen skiner, gatorna börjar sopas och det är fortfarande ljust ute när klockan är efter 18. Härligt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0